Het Nieuwedieper Visserskoor: voor het fijne Kerstgevoel.

Door het Nieuwedieper Visserskoor werd op 19 december in de Bethelkerk te Den Helder en op 20 december 2015 in de Christoforuskerk te Schagen Kerstconcerten gegeven.

De algehele leiding was in handen van onze dirigent Alfred de Jong. De piano werd bespeeld door Lea Paliczova, het orgel door Henk Gemser met als registrant Peter Hengstman en de presentatie van de concerten was in handen van Frenka Tesselaar.

Door een donatie van de Helderse Visserij en de CIV waren Lucas Kramer en Myrthe Ebbers als gastsolisten met hun vaste pianist Dennis van der Molen tijdens het kerstconcert aanwezig.
Hieronder vindt u een krantenartikel gemaakt door de Helderse Hanneke Bergsma die als muziekrecensent is verbonden aan het Noord Hollands Dagblad (NHD). Het artikel is verschenen in de regiobijlage van het NHD van 21 december 2015 naar aanleiding van het concert in de Bethelkerk in Den Helder.